Special #32

GDC 2019

2 maja 2019

Kolejną ważną zaległością, jaką nadrabiamy po długiej przerwie, jest tegoroczne Game Developers Conference, które odbywało się 18-22 marca. A warto do tego tematu wrócić tym bardziej, że Spierek był na miejscu, zwiedził kawałek San Francisco i dzieli się ciekawymi wrażeniami. Do tego była to dobra okazja, aby podyskutować o streamingowej usłudze Stadia, zapowiedzianej na konferencji przez Google. Poruszamy również tematy Apple Arcade i wojenki Epic Games Store ze Steamem.

Początkowo ta relacja miała być częścią odcinka 266, ale okazała się tak obszerna, że postanowiliśmy odseparować ją do osobnego odcinka specjalnego. W sam raz na majówkę! Życzymy miłego słuchania!

Poruszane tematy związane z GDC 2019:

Okładka: Marcin "bzone" Bizuga

Montaż: Mateusz Kopański

Wsparcie

Patronite logo

Jak zapewne wiecie, rozwijamy nasz podcast od lat, inwestując w niego nie tylko bardzo dużo czasu, ale również pieniędzy. Opłacamy montaż kolejnych odcinków, utrzymujemy serwery i domeny, jak również rozglądamy się za nowymi, często płatnymi rozwiązaniami, które mogą przyspieszyć i ułatwić powstawanie nowych materiałów.

Patronite to platforma, na której możecie wesprzeć nas finansowo, abyśmy mogli kontynuować tę pasję bez dodatkowego balastu na plecach. Będziemy Wam niezmiernie wdzięczni za każdą, nawet najmniejszą dotację.

Uspokajamy, że nie planujemy zamykać tworzonych przez nas treści za płatną barierą. W ramach podziękowań chcemy natomiast wymieniać wszystkich naszych Patronów, którzy wyrażą na to zgodę, na stronie podcastu, a od pewnego progu dziękować Wam również w samych nagraniach.

Niezmiennie życzymy Wam miłego słuchania i serdecznie dziękujemy za wsparcie! Do usłyszenia!

Nasi Patroni

  • Michcioperz
  • pojler
  • i 6 anonimowych Patronów

Serdecznie dziękujemy!