Panzer Paladin – recenzja
Powoli wybudzając się z zimowego letargu, postanowiliśmy sięgnąć do naszej szafy z materiałami nagranymi na zapas w 2020. Na pierwszy ogień idzie recenzja Panzer Paladin, czyli list miłosny do klasyki platformówek z poczciwego NES-a. Fani retro znajdą tu elementy Mega Mana, Blaster Mastera, Castlevanii i wielu innych przedstawicieli gatunku. Rozgadaliśmy się dość konkretnie, więc zapraszamy do środka po szczegóły i życzymy miłego słuchania!
Wersja odcinka z rozgrywką w tle: https://youtu.be/t0WsJl71PH8
2pady.pl | RSS | Patronite | Facebook | Twitter | Instagram | Spotify | Apple Podcasts | YouTube | Twitch
Poruszane tematy:
- (0:00) Wstęp
- (1:36) Panzer Paladin (graliśmy na: PC) - recenzja Noksa i Mkaliego
- Gameplay Trailer
- Zawartość dodana po nagraniu recenzji
- (3:10) Niczym anime sprzed lat
- (5:52) Fabuła i ogólne założenia
- (8:44) Czerpanie z klasyków gatunku
- (14:02) Walka mechem
- (16:43) Wychodzenie z mecha
- (19:41) Speedrun i tryby dodatkowe
- (22:08) Poziom trudności i level design
- (34:37) Bronie, rekordy, sterowanie
- (41:16) Oprawa audiowizualna
- (45:48) Podsumowanie
Twórcy:
- Okładka: Marcin "bzone" Bizuga
- Montaż: Mateusz Kopański
- Filmy z rozgrywki i montaż wideo: Adam "Nox_A15" Dębski