Ori and the Will of the Wisps – recenzja
Pierwsze przygody Oriego urzekły nas w 2015. Chwaliliśmy przepiękną oprawę audiowizualną, płynną rozgrywkę i chwytającą za serce historię. Pięć lat później, co do dnia, 11 marca 2020, Ori powrócił do naszych domów, ponownie olśniewając grafiką, motoryką postaci i kolejną ścieżką dźwiękową od Garetha Cokera. Ale czy jest to gra bez wad? Wzięliśmy na warsztat wersje na PC i Xboxa One, aby postarać się odpowiedzieć na to pytanie w naszej recenzji. Zgodnie z ostatnim zwyczajem, zamieściliśmy również na YouTube wersję odcinka z rozgrywką w tle. Zapraszamy i życzymy miłego słuchania i oglądania!
PS Rozgrywka została nagrana na wersji gry na PC z zaaplikowaną łatką 3.0.
PPS Jeżeli grając macie wspomniane w odcinku problemy z trzeszczącymi dźwiękami, spróbujcie zmniejszyć w opcjach jakość audio i wyłączyć dźwięk przestrzenny.
2pady.pl | RSS | Patronite | Facebook | Twitter | Instagram | Spotify | Apple Podcasts | YouTube
Poruszane tematy:
- [0:00] Wstęp
- [1:55] Ori and the Will of the Wisps (graliśmy na: PC, Xbox One) - recenzja Izziego, Mkaliego i Noxa
- [3:55] Fabuła
- [5:22] Narracja i NPC
- [8:18] Ogólne założenia rozgrywki
- [14:16] Kwestie i problemy techniczne
- [21:31] Checkpointy
- [23:19] Walka i system umiejętności
- [30:20] Bossowie i ucieczki
- [31:42] Elementy sieciowe
- [32:46] Questy poboczne
- [34:10] Oprawa audiowizualna
- [40:00] Poziom trudności
- [42:42] Podsumowanie
Twórcy:
- Okładka: Marcin "bzone" Bizuga
- Montaż: Mateusz Kopański
- Filmy z rozgrywki i montaż wideo: Adam "Nox_A15" Dębski